Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Siirry alasSivu: 1234
Aihe: Onko pituudella merkitystä.......
Onko pituudella merkitystä....... 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten Karma: 5
En tiedä onko tästä ollu jo puhetta, mutta pistän silti.

Minua kiinostaa onko pituudella merkitystä Dom/sub suhteessa tai sessiossa. Ja merkitseekö se joillekin enemmän, kun toisille.

Itse olen 170 cm pitkä ja korkokengät jalassa voin olla helposti 180 cm. Ja koska olen sub/orja ja itelleni on merkitystä ainakin, etten ole Masteria tai Dommea korkeemalla, joten joudunko hiipaileen polvet koukussa vai kontaan, jos esimerkiksi suurin osa Dommeista on lyhempiä, kun minä, vaiken itekään ole mikään hongankolistelija.
ms_caroliina
Senior Boarder
graphgraph
Paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten Karma: 6
On ja ei...
Alistuvasta näkökannasta: Masterin tulee olla minua pidempi, tai omata niin ultimate karisman jotta alistuminen olisi aidosti sydämestä kumpuavaa. Tosin osaa lyhytkin master pistää nartun polvilleen..

Dommen kohdalla pituudella ei ole väliä, alistuminen on kuitenkin enempi henkinen kuin fyysinen juttu..

Alistaessani: pituudella ei ole mitään merkitystä, ei edes kalun pituudella. tosin myönnän että itseäni hentoisempiin subeihin tulee helposti suhtauduttua suojelevan holhoavasti..
I-me
Diva-slut
Gold Boarder
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 3 kuukautta, 2 viikkoa sitten Karma: 4
Pituudella on ehdottomasti merkitystä:

- pitkässä subissa on enemmän piiskattavaa ja kiusattavaa pinta-alaa
- pitkä subi näkyy naurettavassa meikissään pitemmälle kadulla
- pitkällä piiskalla saa paremman äänen ja komeemmat jäljet
nicolaus
Expert Boarder
graphgraph
Sukupuoli: Mies Asuinpaikka: Hämeenperä

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 9
Mulle pituudella on kyllä merkitystä!
Alistuvana en halua olla ainakaan huomattavasti toista pidempi - ja tämä kyllä tuo vähän rajoitteita kun olen 170+risat, eli korkojen kanssa 180 ja risat.
Eli ihan pienet ei mua kyykytä

Alistajana taas pituudella ei ole ihan niin suurta merkitystä, toimii niin itseäni isompi alistettava kuin hiukan (mutta vain hiukan) pienempikin - mutta sellainen hassu assosinaatio pituuteen ja ruumiinrakenteeseen mulla on, että kovin pienet ja hintelät aiheuttavat välittömästi hoivaamisvietin heräämisen
Lähden siis kaurapuuron ja kaakaon keittoon

Esim naisten välisissä suhteissa en oikein osaa asennoitua mitenkään paljoa itseäni pienempiin, honteloihin naisiin - tulee jotenkin "lapsi" -fiilis - joka tökkää ihan välittömästi.
Tosin - ei sääntöä ilman poikkeusta - on muutama poikkeus, naisia jotka pienestä koostaan huolimatta ovat niin vakuuttavia, että heidän kanssaan olen voinut syttyä hetkellisesti.
Mutta pääasiassa olen siis kokorasisti joka hakee omaa kaliiberiaan.
Simone
Gold Boarder
graphgraph

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 1
On merkitystä. On extra makeeta kun alistettu on alistajaansa pidempi. Siinä tulee henkinen puoli paremmin esille.
Frostman
Junior Boarder
graphgraph

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 11
Ah, ihana aihe, joo...

Kyllä polvistuisin Humphrey Bogartille mutta sitten taas usein hyvin pitkät miehet (jos puhutaan nyt ensin miehistä) aiheuttavat minussa halun kyykyttää, varsinkin jos heillä on tapana ottaa sellainen nenänvartta pitkin laskeutuva katse. Silloin mikään ei pelasta...haaste on heitetty...

Naisten kohdalla en tunne olevani tällaisten alitajuisten nappuloitten vietävänä, kaiken kokoiset ja pituiset naiset ovat ihania, luonne, silmienpilke ja asenne ratkaisee.

Toisaalta oikein vahva ja karismaattinen ihminen pystyy vaikuttamaan minuun jopa yhdellä sanalla tai lauseella, joka voi olla jopa kirjoitettu, vaikken tietäisi ihmisen ulkoisesta habituksesta yhtään mitään....
Ja "oikein", merkityksessä sekä todella vahva että oikealla tavalla vahva.

Mutta olen niin henkisesti orientoitunut ihminen, että lopulta en ole kiinnostunut mistään muusta kuin siitä mitä löytyy ihmisen korvien välistä, sillä olen takuulla niin hankala ja haastava itse, että kulkisin muussa tapauksessa sen mittanauhan kanssa vielä vanhainkodissakin...
SubSusie
Gold Boarder
graphgraph

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 1
On sillä merkitystä

Mitä pidempi alistettava, sen parempi tunne tulee alistajalle. Tosin minulle taitavat melkein kaikki alistettavat olla pidempiä kuin minä, "pitkänhuiskea" kun olen... Siis ei ole ongelmia yleensä asian kanssa
Pinky_Lady
Junior Boarder
graphgraph

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 6
Ei itselleni ainakaan pituudella tai koolla yleensäkään ole merkitystä, korvien välihän se on tärkein...
tomi_s
Senior Boarder
graphgraph

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 0
Ei tässä mielessä, ehkä oma lehmä ojassa Olen 164cm lyhyt ja muutenkin suht pienikokoinen. Silti kaikki subit tottelee nöyränä
Alysion
Fresh Boarder
graphgraph
Paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili

Vs:Onko pituudella merkitystä....... 1 kuukausi sitten Karma: 6
On sillä... en mä itseäni lyhyemmän miehen kaa alkais millekään. Mut juju onkin siinä, että mä olen huikeat 160cm pitkä Vaan ei tartte murehtia moista, kun mun miehellä on yli 190cm mittarissa
MrsOk
Senior Boarder
graphgraph
Sukupuoli: Nainen Syntymäpäivä: 30/11
Viimeksi muokattu: 03.08.10 21:59 MrsOk.

Siirry ylösSivu: 1234
Moderaattorit: yllapito, elanoora