Mikäli jonkin sairauden tahi onnettomuuden takia menettäisin toisen tai molemmat rintani, ni ottaisin silkkarit, ei tarvitsis edes harkita.
Tällä hetkellä enemmän kaipaisin ehkä jonkinlaista korjausta, kohotusta.
Toi maitobaarina oleminen kun teki tehtävänsä...
---Edit---
Jatketaan nyt sen verran, et ei niissä varsinaisesti mikään kiehdo tai viehätä.
Joskus haaveilin silkkaritisseistä, koska kuvittelin et olisin kauniimpi tai haluttavampi niiden kanssa Voihan se olla niinkin, mut enää mun ei sen takia tarvi ottaa niitä
Ei viehätä enkä haluaisi itselleni. Olen perin tyytyväinen varustukseeni ja jos ottaisin tähän vielä silikonit, niin olisin turvallani koko ajan etupainon takia. Lähinnä näin parikymppisenä toivon, etteivät tissit muutu olalle heiteltäviksi malleiksi sitten aikanaan, mutta kuten ketjussa aikaisemmin sanottiin, niin onneksi tissejäkin voi kiristää.
Enkä mä nyt niin olisi innoissani, jos kasikymppinen mummoni ottaisi nyt silikonit: muuten pieni ja ryppyinen, mutta hervottomat maitobaarit.. Nou. Luomu rules, oli sitten isot, pienet tai ryppyiset
Milla-orjatar of Mr W kirjoitti: Mikä niissä viehättää? Vai viehättääkö mikään
Hyvännäköiset rinnat on hyvännäköiset rinnat, väliäkö hällä jos ne ei luonnostaan ole sellaiset?
Mie itse haluisin implantit, näissä rääpäkkeissä oo mitään esiteltävää ja esiteinilläkin on isommat. Mut en mitään hirveitä tripla-F kokoisia, ihan vaan yksinkertaisesti sen verran lisää kokoa ettei tarvi hävetä enää.
Terveyssyistä, siis jos vaikka joutuisi rintasyövän kouriin ja rinta/rinnat poistettaisiin, harkitsisin varmasti silikoneja. Olisi turhan kova paikka, ainakin tällä ikää, olla rinnaton. Olen kyllä nähnyt rinnattomia naisia, eikä se minua ole kauhistuttanut, mutta onhan noissa rinnoissa jokin "taika" olemassa.
Jokseenkin tyytyväinen olen, paitsi että enemmän pystymmässä voisivat olla. Onneksi tosiaan, kuten edelläkin on mainittu, liiveillä saa paljon aikaan. Niitä ei tosin voi käyttää jatkuvasti..vai voiko, heh heh.
Yksi vaihtari olisi alkaa treenaamaan rintalihaksia hulluna, mutta nyt juuri ei ole innoitusta semmotteeseen.
Silikonirinnat näyttävät ihan ok:lta ja kyllä se hieman kyrsii, kun ne sojottaa melkein taivaisiin joillain. Kateellinen en kyllä ole tippaakaan..
Silikonin haittojakin on tutkittu ja ohjelma, jonka joskus näin oli kyllä aika karmiva.
Epäonnistuneita leikkauksia, valahtamisia, useita korjausleikkauksia ja minkä näköiseksi rinnat sitten tuosta silvonnasta tulivat. Sitä katsoessa ei niin paljoa harmittanut sitten oma roikkuvuus.
Mitä pienempi, sen parempi. Ilmankin kelpaa. Lienenkö vähemmistössä, kun pidän pienistä, hoikista ja pienirintaisista naisista ihan fetissiksi asti? Jos oman kehon tuunaaminen elämän laatua parantaa, niin antaa mennä vaan.
Onhan tuollaiset XXL silikonilollot lähinnä vastenmieliset, mutta kukin tyylillään. Tänne ei kyllä ole silloin asiaa, voi olla että implantit poksahtaa ja äkkiä.
leikkisäpoika kirjoitti: Mielestäni silikonit ovat hyvä asia naiselle, jos naisen itsetunto paranee niiden avulla.
Tykkään toki kaiken kokoisista rinnoista.
Miusta itsestäni D ja siitä ylöspäin alkaa olla liikaa, tuppaa olemaan todella rumat sellaiset rinnat. Ja ootas vaan kun vähänkin ikää tulee niin niistä tulee heittopusseja; käännyt ympäri nopeasti ja saatat lyödä jonkun tajuttomaksi niillä
Minust kaikkein parhaimman näköiset rinnat on välillä AA-C kunhan on kiinteät ja isot nännit <3 En tie sitten mikä niissä isoissa nänneissä on niin kivaa, kai se on se että niitä on niin helppo purra tai jotain.
Niin .. ja on Mastereita, joita kiinnostaa subin rintojen muodon heikkeneminen ... itseasiassa tehokkaasti avustavat siinä kieltämällä rintaliivit ja sitomalla .. roikottamalla.
Otin hetki sitten tuntumaa silikonirintoihin - siis suurempin kuin koskaan aiemmin olen livenä törmännyt - ja täytyy sanoa, että...Yäks!
Monilla tutuillani on silikonit ja olen aina suhtautunut niihin melko hymähdellen. Tosin, joukossa on muutama joilta rintasyöpä on vienyt omat rinnat ja se on kyllä ihan eri juttu. Silloin rakennetut rinnat voivat olla todella iso asia omalle identiteetille eikä silkkaa turhamaisuutta.
Mutta nuo "haluun isommat" -tyyppiset jutut - ne on niin passé!
Silikoni tuntuu kovalta ja kylmältä, sitä koskiessa ei voi ajatella kuin, että "tää on tekotissi!" ja pelätä sen räjähtävän millä hetkellä hyvänsä (suojaudu!!!)
Vaikka itselläni on melko pienet tissit ja maan vetovoimakin jo tuntuu - voih!, niin en edes unta näkisi niiden muokkaamisesta! Hyvin ovat kouraan sopineet - viime aikoina tuntuen lähes mittatilaustyöltä