Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu tai Rekisteröidy.    Unohtuiko salasana?
Siirry alasSivu: 1...910111213141516
Aihe: Miksi käyt / et käy kinkybileissä?
Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 4 kuukautta sitten Karma: 45
Käyn kinkybileissä ja olen myös mukana järjestämässä sellaisia. Itse en mene kinkybileisiin ensisijaisesti dokaamaan tai tanssimaan. Tärkeintä on ystävien ja tuttujen tapaaminen ja toisinaan tutustuu uusiin mielenkiintoisiin tyyppeihinkin. Tärkeää on myös yleinen ilmapiiri ja mahdollisuus sessiointiin ja muiden touhujen seuraaminen. Sessiointi-sana voi kuullostaa korvaan ikävältä, mutta itse vierastan esim. verbiä leikkiä tässä yhteydessä. Itselleni bileissä tapahtuva ei ole (yleensä) verrattavissa kotioloissa tapahtuvaan, joten sessio sanana sopii hyvin bileissä tapahtuvaan S/M-toimintaan. Toki voi sopia kuvaamaan esim. kotonakin tapahtuvia aktiviteettaja - mutta ei nyt niistä =)

Monissa kaupungeissa on myös ns. baarimiittejä (joissa hyvin voi nauttia vaikka teetä tai kahvia )jotka tarjoavat mukavan "matalan kynnyksen" mahdollisuuden tutustua toisiin. Oulussa kokoontuu lisäksi kuukausittainen S/M-ryhmä Oulun Setan tiloissa.
submit
Platinum Boarder
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Asuinpaikka: Oulu
Viimeksi muokattu: 08.05.10 08:57 submit.
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi kirjoittaa viestejä.

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 4 kuukautta sitten Karma: 4
Submit - oikeasti hienoa, että on teitä jotka järjestätte bileitä, ja miittejä, ja kaikkea. Onhan se ihan mahtavaa, että voi astua valmiiseen pöytään, eikä tarvitse luoda koko kuviota tyhjästä .
Ja miekin varmaan haluaisin osallistua enemmän kaikkeen toimintaan, jos en asuisi täällä kinkyjumalan selän takana. Voihan toki olla, että tulisi rakennettua omaa elämänpiiriä enemmän muiden kinky-samanhenkisten kanssa, jos se olisi jotenkin mahdollista.
Artemisia
Senior Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 4 kuukautta sitten Karma: 72
submit kirjoitti:

Monissa kaupungeissa on myös ns. baarimiittejä (joissa hyvin voi nauttia vaikka teetä tai kahvia )jotka tarjoavat mukavan "matalan kynnyksen" mahdollisuuden tutustua toisiin.

Nuo ovat kyllä myös hyvä keksintö ja monilla foorumeilla paljon käytössä. Ylipäätään on sitten helpompi tavata ihmisiä ilman erityistä virallisuutta, kun jonnekin saa luunsa liikkeelle.
En tiedä, että kuvittelenko vaan ja oma tilanne varjostaa mietteitä, mutta kovin helppo on hautautua työn ja arjen kanssa erakoksi nykyisin. Se ei tee kuupalle hyvää.
Swan
jonkin sortin kisu
Platinum Boarder
graph
path.

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 4 kuukautta sitten Karma: 25
Kieltämättä joskus hautautuu asioihinsa, eikä löydä sitä katkaisijaa jossa lukee: mene, ole,tee äläkä möllötä. Luulis että switch tietää kaiken näistä sisäisistä nippeleistään mutta joskus niitä tuntuu olevan liian monta. Toisissa ei edes lue, että mitä tapahtuu jos väännän tuosta.
mauje
Platinum Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 3 kuukautta, 4 viikkoa sitten Karma: 2
Itse kävin ensimmäisissä bileissä viime kesänä ja nyt pari viikkoa sitten Väiskissä toisissa. Suurin syy käymättömyyteen oli varmaan se että olin vuosia käpertynyt tyytyväisenä omaan kinky-universumiini kumppanin kanssa enkä niin kaivannut muiden seuraa. Ja toki pelottikin lähteä johonkin ihme pervojen keskelle

Mutta ajat ja ihmiset muuttuu, rupesin vihjailemaan miehelle että mentäiskös kattoon ja eipä tuo kauheasti vastustellut. Nyt on kova hinku päällä tutustua ihmisiin, on tullut käytyä muutamassa baarimiitissä ja seuraaviin bileisiin on jo asukin hankittu

Kommenttina vielä tohon tässä ketjussa pyörineeseen DC keskusteluun. Mulla ei ole mitään henk.koht. pukeutumiseen liittyviä fetissejä ja useimmissa kinky-vermeissä itselle tulee vaan typerä fiilis. Mutta siitä huolimatta kannatan DC:a. Onhan se kivaa että porukka laittautuu ja panostaa, tietääpähän ainakin mihin on tullut kun ympärillä pyörii kumia ja pvc:tä Eli vaikka pukeutumisen pohtiminen ainakin mulle aiheuttaa ihan järjetöntä stressiä ja päänvaivaa niin olen silti molempiin bileisiin pukeutunut kinkysti vaikka ei olisi ollut pakko kun ei ollut DC:a.
isabella
Senior Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 3 kuukautta, 3 viikkoa sitten Karma: 3
ja seuraavat dc -bileet onkin sitten Turussa 22.5.

Pakko mainostaa kun näin näppärä tilaisuus..
Switcher
Senior Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 3 kuukautta, 3 viikkoa sitten Karma: 0
pahus on jäänyt vähiin kinkyily!
Virtual SM
Fresh Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 1 kuukausi sitten Karma: 9
Kaivoin tämän keskustelun esiin, koska tulevana syksynä näyttää olevan bileitä melkoinen rypäs!

Itselläni ei kovin monia bileitä ole vielä takana, mutta tähän saakka koetut ovat kyllä jokainen olleet matkan ja vaivan arvoisia!

Syitä bileissä käymiseen löytyy itselläni monia - on ollut mukavaa saada kasvot nimimerkeille ja jopa vähän tutustuakin.
Ylipäätään tutustuminen uusiin ihmisiin sen oman raviirinsä ulkopuolella on tervetullutta.
On myös kiva saada pukeutua kinkysti - vaikka DC:tä ei olisikaan.
DC -bileistä esim. Shining Ball antoi mahdollisuuden pukeutua täysin kumiin - jota ei tule ehkä tavallisena baari-iltana juuri päälle pistettyä (hmmmm...no mikseipä!?)

Ja tietysti - se ryhmään kuulumisen tunne - että olet kaltaistesi joukossa, se on erilaista kuin vaikkapa jonkun bändin keikalla jota myös tullaan katsomaan ja diggailemaan muiden kanssa samassa hengessä. Siis vielä voimakkaampi tuo "samankaltaisuuden" ja yhteisöllisyyden tunne.
Simone
Gold Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 1 kuukausi sitten Karma: 1
Tähän on itsellä hyvinkin yksinkertainen vastaus.. Siks ko käsketään Ei sillä ettenkö itse tykkäis muutenkin käydä, jotenkin vaan kivaa kun bileissä ei tuijoteta jos on pukeutunut erilaisemmin. Bileiden ulkopuolella ainakin alle/päälle/sivukirjoittanutta tuijotellaan jos on vähänkään "omantyylinen" asuvalinta sillä kertaa päällä. Ja bileissä näkee näitä nettituttujakin, ja saa jutella livenä heidän kanssaan, kivaa
Mina
Fresh Boarder
graphgraph

Vs:Miksi käyt / et käy kinkybileissä? 2 viikkoa, 3 päivää sitten Karma: 0
Itse en ole vielä päässyt kinkybilettämään.

Halua kyllä olisi, mutta koska asun täällä keskellä ei-mitään, ovat välimatkat vähän turhan pitkiä. Enkä edes omista autoa. Pitäisi nyt vain nopeasti saada nelipyöräinen alle, että voisi oikeasti lähteäkin jonnekin. Olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan muihinkin samankaltaisiin ja vähän verkostoituakin. Simonen mainitsema ryhmään kuulumisen tunne tietysti houkuttaa myös, siitä kun minulla ei ole kokemuksia BDSM:n puolella.
diibadaaba
Fresh Boarder
graphgraph

Siirry ylösSivu: 1...910111213141516
Moderaattorit: yllapito, elanoora