Kyllä kait tämä koko aika skenessä on ollut yhtä mieleenpainuvaa asiaa ja prosessia.Tietysti se on ollut kaikkein tyrmäävin asia, että on tajunnut olevansa alistuva ihminen,vaikka on pyrkinyt siitä eroon raivoisalla vimmalla ja kylmällä päättäväisyydellä..Alistuminen "normielämässä" ja bdsm:ssä on ehkä sittenkin eri asioita ja tuottanut melkoista riiheä päässä ja miksei kropassakin,heh.
Tähän tarvittiin kyllä pari keskustelua, joissa tajusi,että on olemassa ainakin yksi ihminen, jonka kanssa oma konttauskin tuntuisi kunniakkaalta.Vaikka sitä on varmasti äärimmäisen kiltti ja lempeä luonne,alkaa kuitenkin herkästi johdatella asioita tai vaikka ei edes haluaisi niin, niin se vain tapahtuu.Vai onko se vain sitä, että pyrkii vaistomaisesti olemaan oman itsensä herra..
En ole oikein päässyt tuosta asiasta perille ja siinäpä on taas yksi mieleenpainuva asia varmasti kun sen käsittää. Sekin, että kuinka hyödyllistä ja tarpeellista on vatvoa asioita ikuisuudet mielessään, jos niissä jumittaa loppuelämänsä, kun vähintään puolet elämästä on jo valunut hukkaan turhanaikaisten asioiden parissa.(jmlt!)
Lisäys: On oikeastaan aika ahdistavaakin tajuta se, että itsessä on kuin onkin voimakkaana "hyvä" ja "paha" puoli. En ajattele niitä siinä mielessä kuin esim. kristinusko opettaa,sillä sen opetuksen olen jo käynyt läpi perusteellisesti. Tarkoitan sellaista voimakasta ristiriita, mikä siitä aiheutuu, kun luonteessa on tavallaan kaksi täysin vastakkaista hahmoa.
Varmaankin "pelatus" samantyyppisillä ihmisillä kuin itse olen, on se, ettei jaksa olla kuitenkaan loppumattoman kiinnostunut vain itsestään ja näin ollen jokin valokeilassa oleminen tai kritiikittömän ihailun kohteena oleminen ei kiinnosta vaan päinvastoin. Olisko se sitten sitä
nöyryyttä tai jopa ihan silkkaa realismia.Suuruudenhullut ajatukset ovat poistuneet lopullisesti ja pysyvästi.
Ehkä tämä oli taas sarjassa totaaliset tunnustukset ja noloimmat sellaiset,mutta mieleenpainuvaa tämä on ilman muuta ollut,joten kai se tässä menee muiden joukossa.